• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.28

DeletedUser472

Guest
ondertussen is 1.28 er maar ik zelf merk geen verandering
zoals wat is er verandert kwa uitbreidingen
 

DeletedUser1427

Guest
ondertussen is 1.28 er maar ik zelf merk geen verandering
zoals wat is er verandert kwa uitbreidingen

Volgens mij is de omschrijving in tekst veranderd van de uitbreidingen. Al vind ik het net zo ogen als voorheen ;) ik ga het even vragen in Het Elvenar Team ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Kunnen jullie de verschillen ook ontdekken in de Elfin van het laadscherm :cool:

18238591_1285669968147898_8987339807680167873_o.jpg
 

DeletedUser234

Guest
Borstverkleining, haar, ogen, houding van haar reachterarm en hand en volgens mij is ook de nek iets smaller.
 

DeletedUser

Guest
Een iets mindere zelfgenoegzame grijs, maar ik vind het nog steeds niets. Geef mij maar het mooie landschap van het Feniks evenement, of zet de gebouwen van deze maar op de voorgrond en poets die (seksistische) mannequin maar weg aub
 

DeletedUser2080

Guest
Kunnen jullie de verschillen ook ontdekken in de Elfin van het laadscherm :cool:

18238591_1285669968147898_8987339807680167873_o.jpg

de haren zijn donkerder, de borsten zijn verkleind en minder stuiteballerig, de houding van de rechterarm is aangepast (meer in beeld ook) de houding van de rechterhand is beter, gezichtsuitdrukking is veel beter....ze heeft een normalere uitdrukking op haar gezicht, het rode versiersel opo haar kleding zit een stikje lager. Al met al een flinke verbetering.
But.
Haar nek is nog steeds te lang ;)
 

DeletedUser472

Guest
  • Ook op basis van gegeven feedback, hebben wij de premium- en de onderzoek-stadsuitbreiding in het bouwmenu nog verder verbeterd om het nog begrijpelijker te maken. Bedankt voor het delen van jullie gedachten!
dit is gekopieerd van de release wat is in dit opzicht precies verandert
 

DeletedUser1427

Guest
  • Ook op basis van gegeven feedback, hebben wij de premium- en de onderzoek-stadsuitbreiding in het bouwmenu nog verder verbeterd om het nog begrijpelijker te maken. Bedankt voor het delen van jullie gedachten!
dit is gekopieerd van de release wat is in dit opzicht precies verandert

Ik heb helaas niet een directe vergelijking met hoe het hier voor was, ik vermoed dat de omschrijving in de tekst bij uitbreidingen (wanneer je over de premium en onderzoek stadsuitbreiding schuift en het tekstvakje zichtbaar maakt) de tekst 'plaatsbare uitbreiding' nieuw is, ik vermoed dat het hiervoor alleen als 'beschikbare uitbreidingen' werd weergeven. Ook de tekst dat je per keer maar 1 uitbreiding kan plaatsen is toegevoegd. waarbij het nu duidelijk zou moeten zijn dat je voor de 'huidige prijs' die specifieke uitbreiding kan aanschaffen.
 

DeletedUser472

Guest
jammer had gehoopt dat ze eindelijk de premium uitbreidingen wat goedkoper gingen maken :(:(:( want dat was het genen waar zo veel mensen over zaten te klagen
 

DeletedUser1427

Guest
jammer had gehoopt dat ze eindelijk de premium uitbreidingen wat goedkoper gingen maken :(:(:( want dat was het genen waar zo veel mensen over zaten te klagen

Helaas ben ik bang dat de premium uitbreiding nu naar waarde berekend zijn aan kosten van diamanten. Dit is uiteraard jammer, ik denk dan ook niet dat er hier in gereduceerd wordt aan het verminderen van kosten. Uitbreidingen zijn momenteel erg kostbaar gemaakt. (evenals de stads uitbreidingen waar momenteel maar 2 per hoofdstuk beschikbaar zijn vanaf de Tovenaren & draken hoofdstuk)
 

DeletedUser572

Guest
Helaas ben ik bang dat de premium uitbreiding nu naar waarde berekend zijn aan kosten van diamanten. Dit is uiteraard jammer, ik denk dan ook niet dat er hier in gereduceerd wordt aan het verminderen van kosten. Uitbreidingen zijn momenteel erg kostbaar gemaakt. (evenals de stads uitbreidingen waar momenteel maar 2 per hoofdstuk beschikbaar zijn vanaf de Tovenaren & draken hoofdstuk)
Is dat een hint dat dit de standaard praktijk wordt, 2 uitbreidingen per hoofdstuk?
 

DeletedUser1427

Guest
Is dat een hint dat dit de standaard praktijk wordt, 2 uitbreidingen per hoofdstuk?

Sinds de release van het hoofdstuk Tovenaren & draken, heeft iedereen een strook beschikbare ruimte erbij gekregen in zijn/haar stad. Deze strook telt in totaal 11 uitbreidingen en om deze volledig goed op te vullen en ervan gebruik te kunnen maken (voor de geavanceerde spelers) zouden 2 hoofdstukken nodig zijn om deze 11 uitbreidingen bij elkaar te kunnen verzamelen, het vermoeden ligt dan ook dat bij hoofdstuk 12, er weer een extra strook toegevoegd gaat worden, hoe hiernaar gehandeld gaat worden in uitbreidingen is nog onduidelijk.
 

DeletedUser472

Guest
Helaas ben ik bang dat de premium uitbreiding nu naar waarde berekend zijn aan kosten van diamanten. Dit is uiteraard jammer, ik denk dan ook niet dat er hier in gereduceerd wordt aan het verminderen van kosten. Uitbreidingen zijn momenteel erg kostbaar gemaakt. (evenals de stads uitbreidingen waar momenteel maar 2 per hoofdstuk beschikbaar zijn vanaf de Tovenaren & draken hoofdstuk)

dit kunnen ze toch heel makkelijk oplossen de stadsuitbreidingen hangen af van welk stadhuis je hebt als elk hfd maar 2 extra lv komen voor stadhuis is dat toch ook maar 2 extra uitbreidingen is toch ook niet veel
 
de prijs voor de diamant uitbreidingen is te hoog, daar zijn zelfs de mods (vrijwilligers) over akkoord, maar helaas is het niet aan de mods om daar iets aan te veranderen.
Hoe dan ook het is het eerste half jaar niet echt het moment om er te kopen, aangezien bij het volgende ras geen extra rijtje bijkomt. Dus dan heb je nog wel even de tijd om de dia spelers met max plaats in te halen op een normale manier.
 
Bovenaan