• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forum skin

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zoals jullie kunnen lezen krijgt ons forum een make over.

We zijn benieuwd naar jullie reacties.

Het Elvenar team.
 
het oude scherm is veel rust gevender dan het nieuwe , het nieuwe is veel feller in belichting
voor de rest ziet het er bijna hetzelfde uit
 
De indeling is ook totaal anders, je zal echt moeten gaan zoeken waar je zaken moet vinden.

zo is de menubalk naar onderen geplaatst, incl notificaties, en moet je een groen ding met een + erin gaan zoeken aan de rechterkant als je een nieuwe post will maken.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf vind de make over niet zo leuk hoop echt dat ze de oude gaan houden ik heb zelf ook moeite met het vinden van de ledenlijst al op de nieuwe skin(is gelukt uiteindelijk) maar ik zelf vind het veel minder fijn
 

DeletedUser234

Guest
Als je de nieuwe skin een tijdje hebt gebruikt, kan je alles weer blind vinden.

Als je dan weer terug zou gaan naar het oude, zal je daar weer moeten zoeken. Geef het tijd, komt goed!
 

DeletedUser472

Guest
het is er ik zelf vind het erg jammer maar ja er werd eerder gezegd dat dit nodig is voor de telefoon en als er een elvenar komt voor telefoon ben ik wel blij
 
Meld aan en Meld aan, 1 van beide moet Registreer zijn... moet dat naar "tekstgerelateerde fouten"?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1570

Guest
Ik vind het een mooi overzichtelijk Forum. Ik zoek alleen wel een afmeld knop?
 

DeletedUser1570

Guest
Bedankt! Ik had die onderste balk helemaal niet gezien! Die is ook mooi! :D
 

DeletedUser1143

Guest
upload_2017-4-27_12-59-34.png


Ook in de onderste balk
 

DeletedUser472

Guest
het is nu ook wennen ik heb elke keer het gevoel raar geen meldingen wacht ze staan onderaan :)
 

DeletedUser1427

Guest
Hebben jullie het forum ook al bekeken op jullie telefoon en/of tablet. Het forum zou daar nu ook naar aangepast zijn, ik hoor graag jullie feedback ook hierover :D
 

DeletedUser1143

Guest
Hebben jullie het forum ook al bekeken op jullie telefoon en/of tablet. Het forum zou daar nu ook naar aangepast zijn, ik hoor graag jullie feedback ook hierover :D
Zoals gevraagt zit ik nu op telefoon. Alles is goed duidelijk , vind zelfs de kleuren hier beter ( niet transparant) alleen de Forums knop doet irritant. Als je daar op klikt om t uitklap schermpje te openen is dat schermpje alweer verdwenen voor ik een keuze heb kunnen maken en zit ik weer in het start scherm.
 

DeletedUser472

Guest
ik moet zeggen op de telefoon ziet het er stukken beter uit dan op de computer daar ben ik in ieder geval blij mee (oude forum kon echt niet op je telefoon)
 

DeletedUser2114

Guest
Vind het wel mooi en moderner, maar ik moet er toch echt nog wel aan wennen :) Maar dat komt wel
 
Bovenaan