• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Kan ork quest niet uitvoeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben klaar met de orks en ben met 1ste boselven onderzoek bezig krijg ik een quest van de orks, of ik maar even 3x wil gaan plunderen.
Ik niets meer staan van de orks
En ik kan de quest ook niet cancelen dus dit is echt waardeloos moet ik 1st weer orks gaan opbouwen daar begin ik niet aan.
Dus hier had de mogelijkheid moeten zijn om te cancelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Misschien heb je het al nagekeken, maar is je boom volledig gevuld met KP?
Je hoeft maar 1 misser te hebben en de tijdlijn staat stil.
 
Ik zal het wel niet snappen? Boom met kp? misser?
Heb geen idee waar je het over hebt?
Ik heb het 1ste onderzoek van de boselven al bijna af.
Dus wat moet ik met een ork quest als ik daar al voorbij ben.
 
die questen zijn een tijdlijn, niets met de boom te maken.

Je had beter even de questen kunnen afronden voor alles te slopen.
 

DeletedUser

Guest
Je kan toch even snel een verzamelpunt bouwen en de Orks op plunderen sturen ?

Orks zijn pas echt klaar als je de quest heb gekregen om hun portaal weg te doen. Dat geld trouwens voor elk gastras, dus nooit alles wegdoen voordat je de quest daarvoor gekregen heb. Kans is dus groot dan je nog meer Orks quest krijg zolang je hun portaal nog heb.
 
Gaat het niet om en ik heb daar geen trek in om de boel weer op te zetten die quest hoort gewoon niet meer te komen als je al bij de boselven bezig bent.
Er moet gewoon een cancel bij zitten.
 

DeletedUser

Guest
Bouw hem nu toch maar anders krijg je daar later spijt van. :p Want als je hem later toch een keer bouwt heb je kans dat je nog meer dingen moet (her)bouwen voor andere quests die je allemaal eerst moet inhalen voordat je weer bij de juiste verhaallijn quest zit. :eek:

Na 3 eerdere gastrassen had je toch beter moeten weten. :rolleyes:
 

DeletedUser1592

Guest
Gaat het niet om en ik heb daar geen trek in om de boel weer op te zetten die quest hoort gewoon niet meer te komen als je al bij de boselven bezig bent.
Er moet gewoon een cancel bij zitten.
De quest zul je gewoon moeten voltooien, anders kun je op een gegeven moment ook niet verder in het spel. Bij elk ras komt er een quest dat je bepaalde onderdelen kunt verwijderen. Dat kan inderdaad pas in een volgend hoofdstuk zijn. Dus om te voltooien zul je zoals al eerder is verteld een verzamelpunt moeten bouwen. Er is hier geen sprake van een bug.
 

DeletedUser

Guest
Misschien geen bug, maar om te moeten herhalen wat je al gedaan hebt, lijkt mij niet bevorderlijk voor de speler. Daarnaast is het pure onzin, je loopt alles netjes af, en dan moet je plots 'n stap terugzetten..?????

Het antwoord om te zeggen dat je ze gewoon moet voltooien, vind ik persoonlijk nergens op slaan.
Hij is klaar met de Orks, dus deze hoort afgerond te zijn.

En Godslink, je bent niet de enige die hier tegenaan loopt, er zijn meer spelers die alles netjes binnen de lijntjes spelen, maar toch weer 'n stap teruggezet worden.

Dit is dus één van de vele redenen dat spelers er mee stoppen, jammer dat het zo moet.
 

DeletedUser583

Guest
Bij mij hetzelfde gedonder.
Ik heb de dwergen uitgespeeld en geen enkele opdracht gehad met betrekking tot dwergen.
Ben net aan de feeen begonnen en krijg nu kat achter kat opdrachten met betrekking tot dwergen, hoe krom is dit??
Al een ticket gestuurd en als antwoord gekregen dat ik in feite de opdrachten maar gewoon moet doen.

Kortom de spoorweg weer bouwen en weer opnieuw graniet en koperfabrieken zetten tot het moment dat ik geen dwerggerelateerde opdrachten meer krijg.
Daarnaast moet ik wel ruimte hebben voor het feeengebeuren waar ik dat dan neer moet zetten denkt men niet over na.
Waarschijnlijk denkt men de speler zo te dwingen om stadsuitbreidingen met dia's te kopen want ja de ruimte heb je nodig toch??

Het laatste wat ik echter zal doen is dia's kopen zeker als het spel op deze manier gepeeld word.

De gene die die zo bedacht heeft mag bij mij een kamer komen behangen en als hij denkt klaar te zijn blijkt dat hij het nog een keer mag doen, logisch toch??

Edit:

Krijg nu weer de opdracht om 10x een koperen munt te draaien (a 3 uur).
Conclusie van dit alles is dat de opdrachten niet synchroon lopen met het spel zelf.
Oorzaak: de ontwikkelaars testen hier niet op!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien geen bug, maar om te moeten herhalen wat je al gedaan hebt, lijkt mij niet bevorderlijk voor de speler. Daarnaast is het pure onzin, je loopt alles netjes af, en dan moet je plots 'n stap terugzetten..?????

Het antwoord om te zeggen dat je ze gewoon moet voltooien, vind ik persoonlijk nergens op slaan.
Hij is klaar met de Orks, dus deze hoort afgerond te zijn.

En Godslink, je bent niet de enige die hier tegenaan loopt, er zijn meer spelers die alles netjes binnen de lijntjes spelen, maar toch weer 'n stap teruggezet worden.

Dit is dus één van de vele redenen dat spelers er mee stoppen, jammer dat het zo moet.

Dat is ook de reden dat ik er verder niet op reageerde :)
 
Bij mij hetzelfde gedonder.
Ik heb de dwergen uitgespeeld en geen enkele opdracht gehad met betrekking tot dwergen.
Ben net aan de feeen begonnen en krijg nu kat achter kat opdrachten met betrekking tot dwergen, hoe krom is dit??
Al een ticket gestuurd en als antwoord gekregen dat ik in feite de opdrachten maar gewoon moet doen.

Kortom de spoorweg weer bouwen en weer opnieuw graniet en koperfabrieken zetten tot het moment dat ik geen dwerggerelateerde opdrachten meer krijg.
Daarnaast moet ik wel ruimte hebben voor het feeengebeuren waar ik dat dan neer moet zetten denkt men niet over na.
Waarschijnlijk denkt men de speler zo te dwingen om stadsuitbreidingen met dia's te kopen want ja de ruimte heb je nodig toch??

Het laatste wat ik echter zal doen is dia's kopen zeker als het spel op deze manier gepeeld word.

De gene die die zo bedacht heeft mag bij mij een kamer komen behangen en als hij denkt klaar te zijn blijkt dat hij het nog een keer mag doen, logisch toch??

Edit:

Krijg nu weer de opdracht om 10x een koperen munt te draaien (a 3 uur).
Conclusie van dit alles is dat de opdrachten niet synchroon lopen met het spel zelf.
Oorzaak: de ontwikkelaars testen hier niet op!!

Ja heb het al eerder gehad en het is simpel om bestaande code in te voeren om zo een quest te cancelen of om het spel 1st te laten kijken waar je bent en dan dus de quest niet geven als je al verder bent.
Ik heb het eigenlijk al het hele spel met de 2 standaard questers soms dan krijg ik ineens questen en zo 8 tot 10 achter elkaar meteen een groene V lol dat klopt ook al niet maarja wie ben ik.
 

DeletedUser

Guest
Als je achter gaat lopen met de niet-weigerbare quests dan is de kans groot dat je problemen gaat krijgen als je met een volgend hoofdstuk bezig bent. Ik heb op Beta ooit een niet-weigerbare quests van het 1e hoofdstuk niet gedaan en die bleef dus staan. Toen ik hem uiteindelijk toch maar ging doen zat ik al ik het Feeën hoofdstuk, heb toen ook alle tussenliggende niet-weigerbare quests (ook die van de Dwergen) moeten doorlopen voordat ik weer bij was. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja als dat echt gebeurd dat ik vast kom te staan ben ik zo iemand die gewoon kapt met het spel.
En dan speel ik weer een ander spel (uiteraard niet van innogames dan).
Heb hetzelfde gedaan met runescape (speelde al meer dan 10 jaar) veranderde van eigenaar en die hebben het spel zo erg veranderd dat hoefde voor mij niet meer.
Waar ik 10 jaar over deed haal je nu in 3 maanden.
 

DeletedUser1063

Guest
Als je achter gaat lopen met de niet-weigerbare quests dan is de kans groot dat je problemen gaat krijgen als je met een volgend hoofdstuk bezig bent. Ik heb op Beta ooit een niet-weigerbare quests van het 1e hoofdstuk niet gedaan en die bleef dus staan. Toen ik hem uiteindelijk toch maar ging doen zat ik al ik het Feeën hoofdstuk, heb toen ook alle tussenliggende niet-weigerbare quests (ook die van de Dwergen) moeten doorlopen voordat ik weer bij was. :(
Waarom heb je die quest uiteindelijk toch gedaan?
Je kunt blijkbaar gewoon door spelen en die quest negeren.?
 

DeletedUser1063

Guest
Tja als dat echt gebeurd dat ik vast kom te staan ben ik zo iemand die gewoon kapt met het spel.
En dan speel ik weer een ander spel (uiteraard niet van innogames dan).
Heb hetzelfde gedaan met runescape (speelde al meer dan 10 jaar) veranderde van eigenaar en die hebben het spel zo erg veranderd dat hoefde voor mij niet meer.
Waar ik 10 jaar over deed haal je nu in 3 maanden.
Ik kan me jouw reactie wel voorstellen. Ik vind ook dat Innogames een erg gebruikers onvriendelijk spel is.
En het dwangmatige van achterstallige ontwikkelingen en quest vind ik ook buitengewoon storend.
Ik moet nu 20x nachtschade maken, die ik helemaal niet meer kan gebruiken.
Kost met ruim 4K aan kristallen en ik kan er niets mee.
Nog afgezien van het tijdsbeslag op mijn nachtboerderijen.
 

DeletedUser189

Guest
Iedereen heeft of moet de vaste opdrachten doorlopen.

Laat je er een poos 1 staan omdat die op dat moment niet uit komt, kun je geluk hebben dat als je hem doet er zomaar een stel afgevinkt worden.

Deze opdrachten heb je dan al gedaan als je er naar kijkt en niet klakkeloos weg klikt zie je dat.

Maar het kan dus ook gebeuren dat je terug gestuurd word en ja dat is niet leuk maar wel je eigen schuld helaas, doordat je een vaste opdracht hebt laten staan.
 
Ik vertel het nog 1x ik had 2 questers aan de linkerkant beide geen ork opdrachten, ik ben klaar met de orks dus alles opgeruimd.
Ben gestart met de boselven en als ik dan een feeën opdracht af heb, krijg ik ineens een ork opdracht maar de boel is al weg en dan ben ik de schuldige denk het niet, de opdrachten lopen niet sync met waar ik ben.
En als anderen dat fijn vinden moet je voor jezelf weten ik bouw die boel niet opnieuw op en als het vastloopt prima dan is er weer een speler minder.
Verder vind ik het wel best zo geef geen reply's meer hier heeft toch geen enkel nut.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan