• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Zomerse zonnewende 2016' opdrachten.

DeletedUser472

Guest
dit topic is bedoeld als apart topic waar je de opdrachten kan zien die wij hebben
hier de questen die ik weet als je ze niet wilt zien open ze niet

(hier stonden mijn opdrachten die ik wist heb weg gedaan want is niet meer nodig)

voor de mensen die de opdrachten nog willen weten dit was mijn overzicht die ik had als iemand een beter overzicht heeft van alle quest laat het horen
en als je meer questen weet zeg het hier of stuur een mail naar mij dan kan ik het aanpassen in een goed overzicht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mijn lijstjes zijn al iets langer. :D

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.

Collect 8000 coins
Buy 5 Knowledge Points
Gain 1000 Steel
Produce Beverages 25 times
Gain 8 Relics (or have at least 200 Provinces)
Upgrade 2 Buildings to level 3 or higher > Zorg dat je online ben als die upgrades bijna klaar zijn.
Train 200 Units
Gain 3000 Supplies
Spend 5 Knowledge Points
Produce Bread 10 times
Gain 1000 Marble
Collect 10000 coins
Gain 12 Relics (or have at least 200 Provinces)
Train 200 Units
Produce Advanced Tools 1 time
Gain 1000 Planks
Solve 4 encounters (or have at least 200 Provinces)
Buy 7 Knowledge Points
Produce Simple Tools 5 times
Gain 500 Crystal
Solve 9 encounters (or have at least 200 Provinces)
- Einde

Gain 2000 Supplies
Producde Advanced Tools 3 times
Solve 20 encounters (or have at least 200 Provinces)
Gain 9 Relics
Produce Spell "Power of Provision" 1 time > Deze quest is heel erg buggy ! Als je een spreuk gemaakt heb en het werkt niet: support call van maken.
Spend 15 Knowledge Points
Complete 3 Building Upgrades to level 4 or higher > Zorg dat je online ben als de upgrades bijna klaar zijn.
Scout 1 Province
Spend 20 Knowledge Points
Gain 12 Relics
Produce Basket of Groceries 10 times
Produce Spell "Power of Provision" 2 times
Train 400 Units
Produce Wooden Chest 3 times > Afhankelijk van wat jouw bonus goederen zijn.
Produce Simple Tools 50 times
Scout 3 Provinces of Produce Spell "Power of Provision" 3 times
Gain 15 Relics
Spend 25 Knowledge Points
Complete 5 Building Upgrades to level 6 or higher > Zorg dat je online ben als de upgrades bijna klaar zijn.
Finish 3 Provinces or produce Basket of Groceries 3 times
Produce Bevarages 50 times
- Einde, er zijn slechts 21 quests. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser613

Guest
Deze klopt bij mij niet denk dat het gewoon van je bonus moet zijn: produce Wooden Chest 3 times
mijn opdracht is: produceer 3x een krijgersmasker (staal)
 

DeletedUser990

Guest
Vind het lijstje ook fantastisch. hoef dus geen houtfabriek erbij te zetten. Heb al 3 marmer fabrieken. Dan ga ik die vast aan zetten. Over half uur is 2e spreuk klaar. troepen staan ook al klaar.
 

DeletedUser613

Guest
Vind het lijstje ook fantastisch. hoef dus geen houtfabriek erbij te zetten. Heb al 3 marmer fabrieken. Dan ga ik die vast aan zetten. Over half uur is 2e spreuk klaar. troepen staan ook al klaar.

Nee dat hoef je niet te doen als marmer je bonus is gewoon die op 9 uur zetten.
 

DeletedUser613

Guest
Je krijgt idd niet meer als 21 opdrachten de 50 dranken was bij mij de laatste opdracht :(
nu alleen nog dagopdrachten.
 

DeletedUser990

Guest
Vind het eigenlijk wel jammer, dat je niet weer overnieuw kunt beginnen.
Maar nu hoef ik me geen zorgen te maken dat ik de 3e Rock op een paar zonnevlammen mis.
Dan zou ik misschien overwegen om de 29e maansplinters te kopen.
 
met nog 9.5 dag te gaan (dus 9 dag questen) heb ik op beta nu 1240 maanspliters verzameled genoeg voor net geen 9 kistjes.

wie weet komen ze op het einde nog met een paar mega dag questen van enkele honderden maansplinters.
of een mailing reward ofzo.

als je uitgaat van ongeveer 30 splinters per dag heb je 11 kistjes het einde

inclusief cashback reward(140/200 maansplinters) kom je uit op ongeveer 13 kistjes gemiddeld.

dus 260 zonnevlammen.

Geen idee waar dit je gaat brengen. tenzij die andere 2 gebouwen maar iets van 50 zonnevlammen kosten bovenop de 150 eerste.
 

DeletedUser990

Guest
Miste je rekensommen al. Maar het is dus duidelijk, 1e Rock is te doen.
Voor de 2e moet je behoorlijk splinters ontvangen met de kist openmaken.
Over de 3e praten we dus maar niet!
Voor de 1e Rock heb je dus 1070 maansplinters nodig. 7x 140 met 20 zonnevlammen en 1x 90 met 10 zonnevlammen.
Tot dusver uitgespeelde questserie en dagquest hebben we 855 maansplinters gehad.
Voor Rock I komen we dus nog 215 maansplinters te kort.
Maar met een beetje mazzel zijn die nog net te halen.
Reken ik niet op gewonnen maansplinters.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1545

Guest
de meeste opdrachten zijn niet haalbaar voor kleine spelers en de opdrachten i.v.m. provincies is dan niet haalbaar voor grote spelers : bvb om 15 relikwieën te halen, moet je 15 provincies openen en eentje duurt bijna 2 dagen. Daar vele tijdelijke questen opdrachten herhalen, is het verstandig om op voorhand en half afgewerkt 15 provincies onafgewerkt te houden . Sterk over dreven die questen. Gemor in de broederschap
 

DeletedUser

Guest
de meeste opdrachten zijn niet haalbaar voor kleine spelers en de opdrachten i.v.m. provincies is dan niet haalbaar voor grote spelers : bvb om 15 relikwieën te halen, moet je 15 provincies openen en eentje duurt bijna 2 dagen. Daar vele tijdelijke questen opdrachten herhalen, is het verstandig om op voorhand en half afgewerkt 15 provincies onafgewerkt te houden . Sterk over dreven die questen. Gemor in de broederschap

15 relikwieën zijn geen 15 provincies hoor, omdat je per ontmoeting een relikwie krijgt. Het zijn dus 15 ontmoetingen, dat is net geen 2 provincies.
Het verkennen van een provincie duurt bij mij idd 2 1/2 dag per provincie. Maar met een toernooi heb ik die 15 relikwieën in een paar uurtjes, dus dat moet geen probleem zijn lijkt mij voor grotere spelers.
Ik denk eerder dat het voor kleinere spelers lastiger is, omdat ze nog niet zo'n sterk leger hebben en ook nog niet royaal in de goederen zitten om te onderhandelen.

Wel denk ik dat er nog eens gekeken moet worden naar de verhouding tussen lvl speler - opdracht - beloning. Kleinere spelers krijgen kleinere beloningen voor exact dezelfde opdracht, maar moeten daar in verhouding veel meer moeite voor doen. Bijv. bij 400 legereenheden trainen, of idd de relikwieën. Het zou beter zijn dat als de beloningen kleiner zijn, de opdracht in verhouding ook eenvoudiger zou moeten zijn. Dus bijv. voor kleinere spelers 200 legereenheden, 7 relikwieën, enz.
 

DeletedUser

Guest
de meeste opdrachten zijn niet haalbaar voor kleine spelers en de opdrachten i.v.m. provincies is dan niet haalbaar voor grote spelers : bvb om 15 relikwieën te halen, moet je 15 provincies openen en eentje duurt bijna 2 dagen. Daar vele tijdelijke questen opdrachten herhalen, is het verstandig om op voorhand en half afgewerkt 15 provincies onafgewerkt te houden . Sterk over dreven die questen. Gemor in de broederschap
Met mijn 2e kleinere account ben ik anders al door de opdrachten heen terwijl mijn hoofdaccount dus vast zit op de quest om 15 relikwieën te verzamelen. Is dus best te doen voor de kleinere spelers. :)
 

DeletedUser

Guest
rare vraag maar is het zo dat er maar 1 quest per dag komt in het begin had ik er twee maar nu is het sparen voor deze prijzen moeilijker geworden....
 
Bovenaan