• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback InnoGames TV

DeletedUser472

Guest
die is er al wel alleen je kan er nog niks mee maar hun plaatsen hem al voor later
 

DeletedUser472

Guest
wanneer komen de nieuwe wonderen op de beta wiki ook tot ze naar lv 15 gaan ik zou dit graag willen weten
 

DeletedUser7

Guest
Kan nog wel even duren. Wij kunnen pas de wiki aanpassen als de engelse versie er is. Dan wordt die door ons vertaald.
 

DeletedUser472

Guest
en wanneer zal de engelse versie komen ben daar al blij mee
 

DeletedUser472

Guest
dat hoor ik vaker maar is er een datum dat ze verwachten af te hebben of moet ik wachten tot donderdag
 

DeletedUser

Guest
troepen trainen om provincie af te kopen :confused::confused::confused:o_Oo_Oo_O
en wie wat waar gaan we aanvallen/overvallen/plunderen ?????
 

DeletedUser7

Guest
Geen idee, maar ik zou het niet verkeerd vinden als ze iets nieuws verzinnen voor de PvE. De gevechten zijn momenteel allemaal vrijwel 't zelfde.
 
Ik viel bijna stijl achterover, hoe kunnen ze nu claimen dat om het "uniquely elvenar" te maken hebben ze het Orcs & Goblins gemaakt ipv Orcs.

WTF????

Ze weten wel wat fantasy is, maar niet dat orcs & goblins aka "greenskins" een heel erg gebruikelijke combo is in heel veel spellen?
Hoe kunnen ze nu die claim maken zonder blikken of blozen? dan moet je toch wel echt een giga grote plaat voor je kop hebben.

  • In The Lord of the Rings, orcs and goblins are two names for the same creatures. There is no distinction based on size: the large Uruk-hai of Isengard are "goblin-soldiers of greater stature", just as the diminutive tracker that Sam and Frodo encounter in Mordor is an "orc"; indeed, Tolkien explicitly states in his published works that "goblin" is a translation of "orc" and demonstrates this too, as in the sword called Orcrist ("goblin-cleaver").

  • In Dungeons & Dragons, the primary goblinoid races are (in order of increasing physical size and strength) goblins, hobgoblins and bugbears. All three are adept at sneaking around, although hobgoblins are more concerned with fighting. Later rules expansions and editions include many other variants. In editions prior to the third, orcs were considered goblinoids as well, but are now considered significant enough to be in a category of their own. The 1st edition Forgotten Realms Campaign Set said "The Goblin Races include all creatures such as Kobolds, Goblins, Orcs and Hobgoblins. Some sages extend the definition to Ogres, Bugbears, and Half-orcs." The definition has, since the third edition, been considerably narrowed.
source: https://en.wikipedia.org/wiki/Goblinoid

OnGArmyBook.jpg

Yup Zeeeeeeeeer uniek!

Ook leuk:
Snotlings are greenskins, and are cousins of Goblins (Gretchin) and Orcs (Orks), smaller than the former and dumber than the latter, often used by them as cannon fodder, food or even cannon missiles. They are on the lowest rung of greenskin society and are bullied by all including grots. Snotlings often wield mushrooms or sticks into battle.


edit door Goryn. Plaatje achter een spoiler gezet aangezien deze te groot is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Ze hebben iets vertraging opgelopen, maar de nieuwe episode zou er binnenkort moeten zijn.
 

DeletedUser472

Guest
gewooon een vraagje hoezo zit deze topic in off topic hoort dit niet bij elvenar discussies
 

DeletedUser7

Guest
Zou allebei kunnen. Op beta hebben ze elke maand een ander topic in Discussies voor elke video, maar hier doen we 't gewoon zo :)
 

DeletedUser472

Guest
ben zeer blij dat er ingame event is gekommen ik ben al bezig op beta ben er zeer blij mee
wat ik wel hoopte is dat ze wat gingen vertellen over de huurlingenkamp dat er nog steeds niet is hoe lang zouden we hier nog op moeten wachten of is het nog steeds niet bekent
 

DeletedUser7

Guest
Ik ben bang dat dat nog even op zich laat wachten. Ik heb in ieder geval nog niets gehoord over een update in die richting.
 

DeletedUser613

Guest
Is er al bekend wanneer het zomerevent begint :).
Leuk dat er een event komt en zie dat je er ook runen mee kan winnen dat is helemaal leuk :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
ik verwacht over 2 weken hier na dat het op beta gestart is op beta kan je al beginnen
 
Bovenaan