• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback InnoGames TV

DeletedUser

Guest
Op zich zijn die spells wel leuk, maar idd niet erg interessant meer voor mensen die einde tech zijn. Mijn productie van werkplaatsen en goederen is echt al hoog genoeg, en worden ook nog verder omhoog gebracht met OW (zalen onder de berg) en Bonusprovincies veroveren. Wel goed dat het deze keer om niet-bonus relikwieën gaat, omdat in de OWs het hoogste aantal relikwieën dat je voor een upgrade kwijt toch nog steeds bonusrelikwieën zijn. Anderszijds lopen spelers die nog niet veel provincies veroverd hebben en nog geen OWs hebben wel het risico dat ze later relikwieën te kort gaan komen voor de OWs. Denk dat in de informatie in de Wiki (gaat er vanuit dat die komt), dit duidelijk geschreven moet worden.

PS: Een cultuurboost is leuk, maar hopelijk geeft dit niet dezelfde problemen als de vuurtoren/klokketoren cultuurboost, want dan hebben er helaas niet aan.
 

DeletedUser3

Guest
Verder zou het ook leuk zijn als je spreuken zou kunnen gebruiken in gevechten (sterkere eenheden bijvoorbeeld of effecten op vijanden) / dat ze de effecten van wonderen verbeteren / versnellen van scouts.

Dat voorstel heb ik vanmorgen al ingediend :)
 

DeletedUser47

Guest
Op zich zijn die spells wel leuk, maar idd niet erg interessant meer voor mensen die einde tech zijn. Mijn productie van werkplaatsen en goederen is echt al hoog genoeg, en worden ook nog verder omhoog gebracht met OW (zalen onder de berg) en Bonusprovincies veroveren. Wel goed dat het deze keer om niet-bonus relikwieën gaat, omdat in de OWs het hoogste aantal relikwieën dat je voor een upgrade kwijt toch nog steeds bonusrelikwieën zijn. Anderszijds lopen spelers die nog niet veel provincies veroverd hebben en nog geen OWs hebben wel het risico dat ze later relikwieën te kort gaan komen voor de OWs. Denk dat in de informatie in de Wiki (gaat er vanuit dat die komt), dit duidelijk geschreven moet worden.

PS: Een cultuurboost is leuk, maar hopelijk geeft dit niet dezelfde problemen als de vuurtoren/klokketoren cultuurboost, want dan hebben er helaas niet aan.
De wiki zal zeker aangepast moeten worden, ik weet niet hoezeer ze gaan aangeven dat je op moet passen met het gebruik van relikwieën. De hoeveelheid niet bonus relikwieën die je nodig hebt voor de oude wonderen is niet zo hoog namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Verder zou het ook leuk zijn als je spreuken zou kunnen gebruiken in gevechten (sterkere eenheden bijvoorbeeld of effecten op vijanden) / dat ze de effecten van wonderen verbeteren / versnellen van scouts.

Dat voorstel heb ik vanmorgen al ingediend :)
Dat zou een heel goed idee zijn, dat is iets waar de spelers die einde tech zitten ook iets aan hebben. Sterkere legers, maar vooral versnellen van scouts ;)
 

DeletedUser

Guest
Ben het met boko en bia eens, het idee van spreuken is leuk maar niet tegen die kosten. Heb die bonus niet echt nodig, produceer momenteel toch meer dan ik nodig heb dus ben echt niet van plan om er relikwieën aan uit te geven waarvoor het momenteel ~2 dagen kost voordat je eventueel nieuwe kan vrijspelen.
 

DeletedUser3

Guest
maar vooral versnellen van scouts ;)

Dat is ook een goeie

Ben het met boko en bia eens, het idee van spreuken is leuk maar niet tegen die kosten. Heb die bonus niet echt nodig, produceer momenteel toch meer dan ik nodig heb dus ben echt niet van plan om er relikwieën aan uit te geven waarvoor het momenteel ~2 dagen kost voordat je eventueel nieuwe kan vrijspelen.

Voor de duidelijkheid, het betreft alleen relikwieen van goederen waar je geen bonus op hebt.
 

DeletedUser

Guest
@Desi. Is het mogelijk om de ruimte om gebiedsuitbreidingen te plaatsen te vergroten? Dan kunnen de spelers die einde tech/ruimte zitten toch nog een beetje verder spelen, ook al kost het veel moeite om een uitbreiding bij elkaar te krijgen. Zou voor ons de motivatie er wat beter inhouden ;)
 

DeletedUser3

Guest
Goed punt, zal dit meenemen. Ik heb al gevraagd waarom de omvang van het nieuwe gebouw zo groot is. Wellicht dat er een idee achterzit.
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid, het betreft alleen relikwieen van goederen waar je geen bonus op hebt.
Had ik gelezen maar dan nog ben ik in ~3 maanden door die relikwieën heen en nieuwe komen er een stuk langzamer bij.
 
dit is toch vooral een bouw en verzamelspelletje? Iets nieuws bouwen is er niet bij, het einde vd boom is bereikt voor veel spelers en die kunnen weer niet verder.
En verzamelen van goederen en geld heeft weinig nut, omdat je er niet veel mee kunt. Het scouten en de legers opbouwen duurt gewoonweg te lang om nog een paar uurtjes echt te kunnen spelen. Bovenstaande tips over landuitbreiding en versnelling vd scouts en het leger zou ik zeer toejuichen.
 

DeletedUser618

Guest
Ik heb het al weer gezien, voor de mensen die eigenlijk nu alle dagen uit hun neus zitten te vreten in afwachting of er nog een vervolg komt zodat die weer wat te doen krijgen, komt er dus niks, dus heb je 3 opties:
1. Neus blijven baggeren
2. Opnieuw starten
3. Op zoek naar ander spel (moet je trouwens niet bij Inno wezen, daar veranderd weinig in hun spellen, uitgezonderd de betaalopties)
 

DeletedUser

Guest
heb filmpje gezien is dit alles paar stomme gebouwen waar je meer gaat krijgen waar je al niks aan hebt , moeten we daar 3 maandne op wachten , zag niks van gezamelijk vechten op landkaart , en zag ook weer wil je optie 4 en 5 openen je het weer dias gaat kosten , en hij is wel giga groot dat gebouw , de voor mij een dikke NEEEEEEEEEE , met deze vorderingen bij elvenar . ow en kost veel rune scherven en zie ook dat nieuwe tech ding begin spel zit dus newby spelers hebben hier al snel profijt van voor hun is het leuk voor de ouwe rotten niet , saai aai saai dus weer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser618

Guest
heb filmpje gezien is dit alles paar stomme gebouwen waar je meer gaat krijgen waar je al niks aan hebt , moeten we daar 3 maandne op wachten , zag niks van gezamelijk vechten op landkaart , en zag ook weer wil je optie 4 en 5 openen je het weer dias gaat kosten , en hij is wel giga groot dat gebouw , de voor mij een dikke NEEEEEEEEEE , met deze vorderingen bij elvenar . ow en kost veel rune scherven en zie ook dat nieuwe tech ding begin spel zit dus newby spelers hebben hier al snel profijt van voor hun is het leuk voor de ouwe rotten niet , saai aai saai dus weer

Ja joh, het spel loopt voor geen meter, dat zie je aan de vele weglopers in de beginfase. Dus de beginfase uitbreiden levert voor Inno vermoedelijk meer Dias-gebruikers op als de oude rotten, dus mogen oude rotten gewoon lekker lopen zeiken op het forum en mogelijk een ban krijgen, want daar valt toch niks meer aan te verdienen.
 
en dan is het nog niet eens ingevoerd he, dus wanneer het komt is onduidelijk en wanneer er misschien wel iets nieuws aan het eind van de boom komt? Dan zijn we zo weer een maand verder.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou die spreukenfabriek alleen zetten als die meer punten oplevert dan de fabrieken. Anders ga je er op achteruit in plaats van vooruit.
Wat kan je er mee doen?
- extra cultuur die (misschien) wat extra munten en voorraden oplevert
- extra voorraden waarmee je goederen kan kopen die je niet nodig hebt
- extra goederen produceren die je niet nodig hebt (tenzij je je verkenner wil vooruit kopen met diamanten)
 

DeletedUser224

Guest
Nou... heb het filmpje eens bekeken..en dit valt me tegen hoor. Waar moet je de ruimte vandaan halen om zoiets neer te zetten?? Gebouwen verkopen en dan weer zakken in ranking? De voordelen wegen dus niet op tegen de nadelen in dit geval. Geen wonder dat men stopt:( of met dergelijke gedachten loopt.
Had meer verwacht van Inno, maar het is blijkbaar te moeilijk om iets te bedenken waardoor men meer ruimte krijgt om de stad verder uit te bouwen. Waar blijft het nieuw volkje??
Besteed al minder aandacht aan dit spel, omdat de interesse en nieuwigheid er volledig af is, en we al weken iedere dag hetzelfde doen...goederen maken, motiveren en.... niets.
Spijt me erg, maar ik vind deze spells maar niets, en zal het ook niet plaatsen. Dit had maanden terug al geintroduceerd kunnen worden, en gezien het hoofdstuk waar ze het plaatsen was het misschien ook echt hun idee om het daar al neer te zetten, maar hebben ze dit als een soort back-up bewaard voor kritieke tijden.
Inno, maak je naam eens waar, kom met meer dan je concurrenten !!

Alvast excuses aan degenen die ik tegen het scheenbeen schop met dit verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
sorry als ik het zeg maar hier zit je toch nu net niet op te wachten als je allang met je onderzoeksboom klaar bent,
het idee is leuk, extra mogelijkheden voor als je lekker met je onderzoeksboom bezig bent, en nog lekker kan groeien:D
maar niet als je eigenlijk al klaar bent :confused:

leuk extraatje;)
maar hele verkeerde timing :(
 
Bovenaan