• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: graag meer constructieve bijdragen aan verbetering spel.

DeletedUser189

Guest
Er zijn er nu een paar die spijkers op laag water aan het zoeken zijn.

Laten we alstublieft weer spijkers met koppen gaan slaan en zorgen dat het forum weer constructief bijdraagt aan verbetering van het spel.

Ook ik zit al maanden te wachten op een update en ben gefrustreerd dat ik niet verder kan.
Ben het ook lang niet met alles eens en het aankaarten is oké maar blijf niet aan de gang.

Met deze actie bereiken we niets, alleen maar dat er nog meer spelers vertrekken.
 

DeletedUser

Guest
maar daar hadden we ook een topic voor openstaan :)
vraag om uitleg van ontwikkelaars, waarom het zo lang duurt allemaal en met die bugs,
er is toch niets aan de hand :)

het is een open forum, en open discussie,
het blijft alleen lastig binnen te perken te blijven met wat je mag zeggen

en we hebben allemaal onze meningen, en die verschillen gelukkig :p

We blijven lachen :D
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er nu een paar die spijkers op laag water aan het zoeken zijn.

Laten we alstublieft weer spijkers met koppen gaan slaan en zorgen dat het forum weer constructief bijdraagt aan verbetering van het spel.

Ook ik zit al maanden te wachten op een update en ben gefrustreerd dat ik niet verder kan.
Ben het ook lang niet met alles eens en het aankaarten is oké maar blijf niet aan de gang.

Met deze actie bereiken we niets, alleen maar dat er nog meer spelers vertrekken.

Helemaal mee eens Witchje ;)
 
Bovenaan