• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

December evenement feedback

DeletedUser472

Guest
ze zijden 1 week na het event ik denk dat we het voor vrijdag hebben ergens deze week zo wie zo
 
Gisteren waren ze over de helft met nakijken.
Meegenomen dat er mensen bij zijn die ook nog werken.
Zie ik het eerder in het weekeinde komen.
Maar lord daniel, hoop doet leven :)
gr. bless
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik het verkeerd heb begrepen.
ik dacht als je meedeed aan het evenement dat je dan zoiezo diamanten kreeg, en als je alle vragen goed had beantwoord werden er een aantal cadeautjes uitgedeeld.

Zoals je dit gedeelte omschrijft staat het ook vermeld bij het evenement. Zie hieronder de uitleg over het evenement. Tevens kijk even naar de onderstreepte en cursieve regel daar staat het letterlijk vermeld dat je diamanten krijgt voor een goed antwoord.

Tijdens de gehele maand december gaan we jullie elke dag een vraag of opdracht geven!
Deze moet je binnen 24 uur beantwoorden in je eigen thread in het daarvoor aangemaakte forum.

We hebben een goed gevulde zak met diamanten die we zullen gaan uitdelen!
Hoe meer dagelijkse opdrachten je vervult, hoe groter de prijs!

Voor de mensen die zo fanatiek zijn dat ze alle vragen en opdrachten voltooien hebben we een speciaal cadeau:


USB.jpg


Een InnoGames USB stick!

Hier nog de link waar deze uitleg en resterende uitleg vermeld staat over het evenement: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/december-evenement.915/

Dus volgens mij heb je het wel goed begrepen Elfje27. Vraag me alleen af hoeveel diamanten er worden gegeven per goed antwoord.
 

DeletedUser7

Guest
We hebben wel een minimum aan aantal opdrachten die je goed moet hebben voordat je wat krijgt.
 
@ Elfje27: ben je serieus??

Het is toch gewoon leuk om mee te doen, of je er wat voor krijgt of niet. December is voor iedereen druk, ook voor het team hier. Kom op, het is leuk bedacht, er is van beide zijden tijd ingestoken. Door de 1 wat meer dan de ander. Een leuk vragen/opdrachtenspel, om even te ontstressen.

th_bloemen_112.gif
 

DeletedUser

Guest
Cryptocat ik ben het helemaal met je eens!

We weten allemaal waar we aan begonnen toen het december event werd aangemeld.

Het is op vrijwillige basis, niemand moest, maar mocht meedoen.:rolleyes:

December is nu eenmaal 'n maand van veel drukte en feesten en tja dat weet je als je dan mee gaat doen.
Je kan voor jezelf uitvogelen of je wel of niet alle opdrachten kan invullen.:cool:

Zelf heb ik ook enorm genoten van dit event, :)

Het gaat om het meedoen en natuurlijk is winnen leuk, maar is niet het belangrijkste voor mij.

Welk event er ook aangekondigd zal worden, er blijven er die nooit tevreden zijn en je kan het ook niet iedereen naar de zin maken.

Eerder in dit onderwerp gaf ik al aan dat dit het grootste onderwerp zal worden dan welke vraagstelling dan ook hier op het forum,
en kijk nu...lees alles hier eens door waar de spelers mee kwamen...ongelofelijk toch...:eek: zoveel vragen, zoveel verwarring, maar ook Mods die het weer niet goed deden, alle vragen kwamen gewoonweg op "goed lezen" aan.

Daarnaast had iedereen 24 uur de tijd om 'n antwoord in te vullen.

Elvenarteam....

Dit was sowieso voor mij en de spelers die meededen uit onze BS 'n leuk event.
We hebben er absoluut van genoten en zou zeggen, op naar het volgende event!

Uh.....nee...eerst de bekendmaking maar van dit event. ;)
 

DeletedUser534

Guest
Ben ook benieuwd naar de uitslag! Het was leuk om te doen en je had er echt niet al te veel tijd voor nodig om de vragen te beantwoorden. Voordeel was wel dat wanneer je regelmatig het forum bezocht en bezoekt je wat makkelijker de vragen kon beantwoorden, maar vind dat eigenlijk ook niet meer dan logisch. Soms mochten de vragen wat duidelijker/specifieker gesteld worden, want miscommunicatie is snel gemaakt. Wat één iemand in zijn hoofd heeft, kan een ander weer heel anders opvatten. Dus hopelijk bij een volgend event de vraag echt goed formuleren.
Bedankt voor dit event!!!!
 

DeletedUser327

Guest
Ik vond het ook een heel leuk én leerrijk event, want ik zou uit mezelf niet vanalles gaan opzoeken in de wiki, wat ik nu wél gedaan heb. Dus, inderdaad, tof initiatief en lekker spannend voor wie deelgenomen heeft. Het aantal diamanten is nu wel het verste van mijn gedachten, want... deelnemen is belangrijker... ;)
 

DeletedUser448

Guest
Mee eens. Hoewel ik toch ook heel erg blij zou zijn met een paar diamanten :p Het ziet er naar uit dat wel goed zit; met 31 antwoorden zal er best wel het minimum goed zijn. Dus geweldig toch!;)
 

DeletedUser

Guest
Ben ook heel benieuwd wat mijn uitslag zal zijn ven het december event.
 
Bovenaan