• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Buitenpost

Na aanschaf en plaatsing krijg je op de diverse vindplaatsen rond je stad niet 1, maar minimaal 2 items (in dit event magische ingredienten)
 

Aeva

Chef
Voor sommige spelers heeft het wel wat om net wel een artefact (of een bepaalde prijs) te kunnen pakken...
 
de vraag was, is dat alles
De vraag was al beantwoord.. wat had je meer verwacht/gewild? En zoals @Aeva ook al aangeeft, het kan precies het verschil maken tussen wel of niet tot level 10 kunnen evolueren.. voor spelers die veel online kunnen zijn, en dus ook de hele dag die extra magische ingredienten kunnen ophalen, is het ding zeker de moeite waard!
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
ja ik had meer verwacht....voor 750 dia....
Als je een rekensom maakt: Het evenement duurt 23 dagen, zover publiekelijk bekend krijg je 1 magisch ingrediënt aan de rand van je stad per uur, wat optelt tot maximaal 24 magische ingrediënten per dag. Je kan er dus maximaal 552 magische ingrediënten uithalen (23 x 24), wat in het spel rond de 2300 diamanten kost (op basis van het grootste pakket met 2500 magische ingrediënten voor 8300 diamanten). Voor €7,99 krijg je 1400 diamanten, wat je dus een voordeel oplevert van minimaal 900 diamanten (als je het grootste standaard beschikbare pakket koopt van 14.000 diamanten voor €79,99).

Reken je het uit met de dichtstbijzijnde prijzen in plaats van de meest ideale situatie, dan kosten 552 magische ingredienten rond de 2500 diamanten en krijg je voor €7,99 1120 diamanten, een voordeel van 1400 diamanten dus.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat er meer om de pluspunten bij wel of niet kopen. Niet als je hem wel koopt hoe voordelig het is.
Al kan het nog zo een voordelige deal zijn maar als het je uiteindelijk te weinig oplevert ben je nog duur uit.
en begrijpelijk hoor want het blijft een spel met waarbij het een kans of het balletje de goede kant oprolt.

zelf vind ik het een superleuk spel maar ik geeft het liever uit aan “ vastigheden “ zoals uitbreidingen , magische woonhuizen of magische werkplaatsen. Daar koop ik mijn dia’s voor.
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Ik denk dat het ook erg nuttig is als je niet heel vaak online bent, want als je er dan bent haal je meer op.
De asfeniks is inderdaad hetzelfde effect, maar dan moet je hem wel hebben op een hoog level...
 
De asfeniks geeft bevolking en cultuur en produceert mana of spirituele goederen (afhankelijk van je hoofdstuk). Als je deze feniks met dierenvoeding voert, geeft het een extra voereffect: extra betaalmiddelen voor het evenement voor elke voltooide evenementopdracht. Blijf het dus goed voeren!

ik dacht dat hier begrepen extra magische ingrediënten per dag opleverde. Maar je krijgt extra bij elk voltooide opdracht…nog beter:) of is het beide?
 
De asfeniks vind ook ik een heerlijk gebouw, geeft toch dat extraatje nadat je het eten geeft aan de opdrachten. Maar om even op de buitenpost te komen, het is een prima gebouwtje.. ik vind het alleen zonde om steeds zown gebouw te moeten verwijderen nadat een event afloopt ^^ ook de lay-out van een buitenpost vind ik een beetje te neutraal/saai. Zie liever een buitenpost aansluitend op het event met dezelfde lay-out (ook al is ie tijdelijk). De functie is heerlijk, wel hoop ik dat er in de toekomst niet 6 maar 8 bv aan evenementsbetaalmiddel kan blijven liggen in de stad gezien ik wel meer dan 6 uur slaap ;) (@DonFrank).

Al met al, een buitenpost is dan wel een extra, het kan gezien worden als een prima evenements toevoeging zoals al is gezegd.
 
Grappig dat iedereen er zo anders over denkt ….maar het evenmentbetaalmiddel mag van mij ook heel lang blijven liggen met of zonder buitenpost ;)
 
Zelf merk ik dat je per 4 uur 6 keer kunt rapen rond je stad.
Dus die 6 opschroeven naar 9 zou al veel helpen voor veel spelers.

En of die buiten post nut heeft voor je is heel eenvoudig te verklaren.
Heb jij er die 750 diamanten voor over?
Ja, dan heeft het nut voor jou.
Nee, dan is het nutteloos voor jou.
 
Ik begrijp je reactie @rodeon maar als jij die 750 diamanten niet hebt en ook de euries er niet voor kan missen, dan is die buiten post voor jou nutteloos.
Voor een ander kan hij dan weer heel nuttig zijn.

Maar of je het koopt of niet, doe het in het eerste uur van het evenement om er het maximale eruit te halen.
 
Bovenaan