• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [TE-6004] App blijft om gebouwen vragen voor Elvariaanse spelen.

Geachte,

sinds 17 uur , heden ,

zijn de gebouwen in de wereld arendyll niet zichtbaar op het scherm.

ik dacht dat het aan mij lag , maar meerdere spelers binnen de broederschap hebben er last van !
 
Ik heb er ook last van bij 1 account.
cache is leeg
3 browsers geprobeerd zonder resultaat.
Mijn andere accounts doen het wel zonder problemen
 
Vandaag om 17.30 op de App. plotseling een aankondiging van Elvariaanse Spelen. (Nu nog niets op het Forum te vinden.)
Gelijk begint de app als een bezetene naar nieuwe gebouwen te zoeken en blijft enige tijd hangen in het opstartscherm.
Doet dit nogal vaak opnieuw, bijvoorbeeld als ik wat muntjes bij een woongebouw oogst.
ElvariaanseSpelen Screenshot_2021-07-17-17-37-10.png
ElvariaanseSpelen Screenshot_2021-07-17-17-23-06 (2).png
ElvariaanseSpelen Screenshot_2021-07-17-17-23-06 (1).png

En het ligt echt niet aan mijn internetverbinding, of mijn versie
Versie Screenshot_2021-07-17-17-20-05.png
.
 
Cache bij mij ook leeg. Dan komt het misschien wel goed. Er zullen toch meer mensen last van hebben dan?
 
Spel laadt niet op de pc, in zowel Google Chrome als Safari geeft een zwart scherm. Cookies/cache legen geen oplossing.
 
Op de app. andersoortige problemen (blijft om nieuwe gebouwen vragen).
Kon net wel inloggen via de PC, maar militaire gebouwen openen gaat niet goed.
Evenzo toernooi openen laat geen plaatjes van militairen zien.
1626537736176.png
1626537693938.png
1626538009688.png

Nieuwe militairen trainen lukt wel, maar alleen blind.
Trouwens, ook de onderzoeksboom ziet er niet uit zoals gebruikelijk.
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb een spoedticket ingeschoten en een systeembeheerder is zojuist bij zijn avondeten weggeroepen om het probleem te onderzoeken en op te lossen :)
 
Heb er ook last van. Maakt niet uit op welke browser ik wil.
Als ik er al in kom krijg ik een halve stad te zien.
En wil ik toernooi spelen laad die dat weer niet in en herladen lig ik eruit.
Thanks Inno. Als dit nog lang duurt loop ik kp en extra kistje mis want voor je het weet is het 22 uur.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Korte update: Systeembeheer heeft het probleem ge-escaleert naar een ontwikkelaar, gezien het erop lijkt dat het mis gaat bij spelers die de nieuwe app-versie hebben.

Vraagje aan de browser-spelers: Zou je eens op F12 willen drukken en naar het blad "console" willen gaan? Herlaad vervolgens het spel. Als het goed is, moet er een rode foutmelding in staan. Je zou ons enorm helpen door die foutmelding, of een screenshot daarvan, door te sturen (in dit topic).
 
Bovenaan