• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.113

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.113



Op donderdag 17 september zullen we onze werelden naar spelversie 1.113 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Verbeteringen


  • De kazerne, het oefenterreinen en huurlingenkamp delen niet langer hun productie-wachtrij, wat betekent dat er meer eenheden tegelijkertijd kunnen worden gerekruteerd.
  • Gebouwen - Enkele producties van de maanbeer gecorrigeerd, met de onjuiste goederen in hoofdstuk 11 (produceerde mana in plaats van goddelijke zaden) en 12 (produceerde zaden in plaats van spirituele goederen). Verder zijn de hoofdstuk 16-waarden voor spirituele goederen aangepast, aangezien de uitbreiding van hoofdstuk 15 de belangrijkste productiewaarde heeft verlaagd in plaats van verhoogd. Alle overige waarden voor dit hoofdstuk zijn (waar nodig) aangepast om de beoogde sterkte van het gebouw te behouden.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Wereldkaart - Moeilijkheidsindicatoren voor provincies die nog niet zijn verkend geven het provincietype weer correct weer, in plaats van alleen een donkere achtergrond weer te geven zodra een verkenner ergens anders heen is gestuurd.
  • Wereldkaart - Verschillende wereldkaarttegels zullen niet langer verdwijnen en geven een donkere achtergrond weer tijdens het spelen met de HTML5-client.
  • Gebouwen - De laatst mogelijke productie van verlopen tijdelijke gebouwen, zoals het reuzenrad in overvloed, kan nu opnieuw worden verzameld.
  • Gebouwen - Het Eekhoornplein geeft nu alle animaties correct weer.
  • Ranglijsten - Zoekresultaten in de ranglijst tonen nu alle spelers in de juiste volgorde, in plaats van ze op een willekeurige positie weer te geven.
  • Goederen - Nummers die het aantal verzamelde goederen in de stad aangeven, worden niet langer in het rood weergegeven terwijl goederen worden verzameld in plaats van gebruikt.
  • Toernooien - De paginakiezer onderaan het overzicht van de toernooiprovincie overlapt niet langer met het laatste item in de lijst.
  • Laadscherm - Het openen van het oude wonder van een andere speler vanuit de chat terwijl het spel een laadscherm weergeeft, zorgt er niet langer voor dat het laadproces wordt gestopt.
  • Oude wonderen - Pictogrammen in het overzicht van gebouwen en tooltips van de Doolhof van de duistere materie die de vermindering van Mana-verval aangeven, geven nu correct een pijl weer die naar beneden wijst om een vermindering in plaats van een toename aan te geven.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Evenementen - Probleem verholpen waardoor de knop om opdrachtmijnpaal-beloningen te verzamelen zelden niet meer reageerde bij de eerste verzamelingspoging.
  • Chat - Chatberichten die zijn verzonden tussen middernacht en 2 uur 's nachts van de huidige dag, worden niet langer weergegeven als berichten die "gisteren" zijn verzonden.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update.
 
Laatst bewerkt:
Aankondiging zei:
Verder zijn de hoofdstuk 16-waarden voor spirituele goederen aangepast, aangezien de uitbreiding van hoofdstuk 15 de belangrijkste productiewaarde heeft verlaagd in plaats van verhoogd. Alle overige waarden voor dit hoofdstuk zijn (waar nodig) aangepast om de beoogde sterkte van het gebouw te behouden.
@DonFrank Zijn de hoofdstuk 16 getallen ook verlaagd??!! Heb je hier ook de exacte cijfers van?
 
ik merkte dat de icoontjes van producties van constructen veranderd zijn. Heeft iets te maken met het nieuwe hoofdstuk dat er aan komt, maar dat lijkt me niet de bedoeling dat dit nu geupdate was met deze update?
 
Ze maken ook een chaos van de kleurtjes van de goederen die je krijgt en weggeeft in een hot-patch (die ze met deze update weer rechttrekken). Goede controle van de updates is ver te zoeken momenteel, helaas.
 
Fijne update. Dankzij de magische werkplaatsen uit de toren, kan ik de 3 legermakers ook volop gebruiken.
Ook ik hoop dat de verandering van 4 naar 1 toernooigevechten apart en snel op komt dagen. Ik kijk er zeker naar uit.
 

DeletedUser2037

Guest
Deel het op in moeilijkheidsgraden.
Je punten dat je hebt aan militaire gebouwen kan een mooie indicator zijn.
 

DeletedUser2037

Guest
Om het nog leuk te houden zouden die portaalwinsten er uit moeten.
Alle spelers die de hoofdstukken al klaar hebben die sparen ze nu op.
Zodra er een nieuw hoofdstuk komt, gooi je er 10.000% aan portaalwinst tegen aan en je bent weer in een weekje klaar met het nieuwe hoofdstuk en begint het gejank dat er niks is te doen weer van voren af aan.
Of gewoon een max. aantal procenten per hoofdstuk zou ook een optie kunnen zijn.
Zo moet je wel gebouwen maken.
 
Alle spelers die de hoofdstukken al klaar hebben die sparen ze nu op.
Zodra er een nieuw hoofdstuk komt, gooi je er 10.000% aan portaalwinst
Laatste hoofdstukken doen ze dat niet meer, dan moet je een bak ongelimiteerde rasgoederen maken, die je niet met portaal spreuken kunt verkrijgen.

Dit probleem lost zich dus vanzelf op als je ver genoeg komt :)
 
Ook ik hoop dat de verandering van 4 naar 1 toernooigevechten apart en snel op komt dagen. Ik kijk er zeker naar uit.
je bent je blijkbaar nog niet geheel bewust van de consquenties… In plaats van 4 gevechten (4 x apart troepen inzetten), zul je dan in 1 keer al je troepen moeten inzetten… dat betekent bij een verloren gevecht veel grotere verliezen!
 

DeletedUser4585

Guest
  • Toernooien - De paginakiezer onderaan het overzicht van de toernooiprovincie overlapt niet langer met het laatste item in de lijst.
Is dit de permanente oplossing ? Dus terug naar maar 8 provincies in het overzicht i.p.v. 9.
Ik vond 9 veel logischer, ook al omdat alle andere overzichten ook 9 regels laten zien.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
@DonFrank Zijn de hoofdstuk 16 getallen ook verlaagd??!! Heb je hier ook de exacte cijfers van?
Ik ga de exacte cijfers voor je navragen.
ik merkte dat de icoontjes van producties van constructen veranderd zijn. Heeft iets te maken met het nieuwe hoofdstuk dat er aan komt, maar dat lijkt me niet de bedoeling dat dit nu geupdate was met deze update?
Dat is bewust gedaan, om verwarring te voorkomen met andere iconen.
Is dit de permanente oplossing ? Dus terug naar maar 8 provincies in het overzicht i.p.v. 9.
Ik vond 9 veel logischer, ook al omdat alle andere overzichten ook 9 regels laten zien.
Voor alsnog staat het niet op de planning om er weer 9 zichtbaar te maken. De schermen hebben een maximale grootte die niet overschreden mag worden.
 
je bent je blijkbaar nog niet geheel bewust van de consquenties… In plaats van 4 gevechten (4 x apart troepen inzetten), zul je dan in 1 keer al je troepen moeten inzetten… dat betekent bij een verloren gevecht veel grotere verliezen!
Daar ben ik mij zeker bewust van. Dus goed inzetten, verstandig inzetten en steungebouwtjes en feniks gebruiken en OW's. Eventueel scouten. Ik gok nu ook niet, maar speel bewust. Ik heb er dan wat meer tijd voor en kan eindelijk weer wat meer handmatig doen.
Nu is tijdgebrek zo lastig dat ik nauwelijks de tijd heb om goed te kijken wat ik aan het doen ben, want er staan nog vrachten andere provincies te wachten.
 
Oh ja, zo fijn, je spel wordt moeilijker met elke stadsuitbreiding, elk wonder level, en elk onderzoek wat je doet.
Ja, dat deel is zeker minder, maar daar had ik het niet over.
Ik had het over 4 gevechten in 1 keer doen. Dat is wel een pluspunt.
Verder zie ik het wel. Met alle voordeelmogelijkheden had ik een soort ingreep wel verwacht.
Niet direct deze die aangegeven is, maar dat er iets zou veranderen, leek mij wel waarschijnlijk.
Ik hoop dat ze er meer een glijdende schaal van maken, maar we zullen zien.
Dat ik straks maar een kwart van het werk heb, vind ik toch echt een voordeel.
 
Ik had het over 4 gevechten in 1 keer doen. Dat is wel een pluspunt.
Dat ik straks maar een kwart van het werk heb, vind ik toch echt een voordeel.
Dat je straks maar 1 gevecht hebt ipv 4 is een voordeel maar dat ze de toernooi gevechten gelijk maken aan de toren gevechten is gewoon stom.
De charme van het toernooi zit hem in de regelmaat van de vijanden die je tegen over je krijgt, 3 basis type uit een max van 5 was goed en hier kon jij je op voorbereiden door de juiste soldaten te maken en al dan niet handmatig te vechten.
Nu zal jij al je troepen op pijl moeten zien te krijgen en houden omdat je 5 troepen uit 15 mogelijke tegenstanders voor je kiezen krijgt.
En om het extreem te maken, volgens een moeilijkheidsgraad die de zelfde curve heeft al de toren.

Om het maar kort te zeggen, je krijgt nu in feiten 2x per week een toren voorgeschoteld, 1x met wachttijden (de originele toren) en 1x zonder wachttijden en de hoogste toren niveau is gelijk aan het aantal provincies van het type waar het toernooi nu voor geld.
Kort om: een hele stomme oplossing voor een simpel probleem.
 
Bovenaan