• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bevestigd Wiki: Vallorian Guard ontbreek in overzicht huurlingenkamp

DeletedUser

Guest
Volgens mij hoort voor de Vadsige Kikker de Vallorian Guard te staan, ook ontbreken van diverse eenheden de level II & III.
upload_2018-12-7_9-21-12.png



Diverse eenheden in het volgende overzicht zijn niet vertaald en staan er nog met hun Engelse naam: Vallorian Guard & Fainéant Frog.
upload_2018-12-7_9-24-5.png
 

DeletedUser234

Guest
Hele goede melding, jammer dat door het niet gebruiken vd bugsheet, je melding niet in behandeling wordt genomen. Al vind ik dit een perfect voorbeeld van een bugmelding waarbij je al die info op de sheet helemaal niet nodig hebt.....precies zoals mijn melding destijds, maar ja ik snapte dat formulier niet en vond het teveel moeite om het allemaal uit te zoeken.

@team, zou er geen onderscheid gemaakt kunnen worden in wanneer het echt nodig is zo'n sheet en wanneer niet? Zonde als deze melding ook weer genegeerd wordt.

Nieuw team, nieuwe mensen, nieuwe inzichten???? :D
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Geen probleem, ik geef het door aan onze wikimod!

Even een stukje achtergrondinformatie over hoe het bugproces verder verloopt:
  • Wiki - Na een melding beslist de wikimod waar dit op de prioriteitenlijst komt te staan met alle aanpassingen voor op de wiki - Sjabloon niet vereist, zolang duidelijk is wat er verkeerd staat (met een link). Na het wijzigen is de aanpassing direct zichtbaar (hoeft niet te wachten op een update)
  • Serverstoringen - Bij een urgent probleem waarbij meerdere spelers het spel niet meer kunnen bereiken is een topic met een foutmelding voldoende, deze storingen vallen onder de stand-by dienst die we op kunnen roepen bij urgente storingen (dus geen fouten in het spel, maar wel als bijvoorbeeld de server niet meer bereikbaar is).
  • Vertalingen - Deze kan ik zelf doorvoeren, tenzij de vertaling in de code bij de ontwikkelaars ligt (bijv. met de laatste handwerken update dat enkele zinnen in het Engels stonden omdat deze niet waren toegevoegd aan het vertaalsysteem). Wanneer ik deze door kan voeren, dan is de wijziging pas zichtbaar bij de eerst volgende vertaalupdate (normaal bij elke normale update en indien urgent tussentijds). Sjabloon niet verplicht, als maar duidelijk is welke tekst er verkeerd staat (bij voorkeur met een screenshot)
  • Alle andere fouten in het spel - Deze gaan via een "bugtracking system", waarbij de ontwikkelaars een ingevuld sjabloon krijgen. Hier is het sjabloon verplicht om in te vullen, zodat we alle vereiste informatie hebben. Een kritieke fout kan opgelost worden met een tussentijdse update (een "hotfix", die herken je meestal aan het laatste getal van de versie. Versie 1.68.4 heeft dus 4 hotfixes gehad), maar normaal worden deze opgelost wanneer er tijd voor kan worden ingepland (en dat ligt volledig aan de fout, de impact en hoeveel tijd het kost om het op te lossen).
 
Bovenaan