• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hoofdstuk 21 plannen in architect (elvenstats)

Ik probeer mijn stad te plannen als voorbereiding voor hoofdstuk 21, maar mijn stad wil maar niet laden met de gebouwen van hoofdstuk 21.
(met de layout van beta) Hij springt steeds naar de layout english, waardoor de gebouwen van hoofdstuk 21 niet zichtbaar zijn.
Iemand enig idee of dit een foutje is, of doe ik iets verkeerd?
 
je doet niks verkeerd, het is trouwens elvenarchitect waar je hebt over hebt denk ik, want elvenstats heeft geen planning.

je moet je taal switchen beta. enkel op beta is het volgende hoofdstuk beschikbaar momenteel, dus enkel daar kan je al zien.
De eigenaar van elvenarchitect doet dit bewust zo, omdat hij niet door inno op de vingers getikt wil worden dat hij zaken al te vroeg weergeeft, en daardoor eventueel zijn site zou moeten opdoeken. Eigenlijk kon hij deze informatie al maanden geleden op zijn site zetten, want ze zaten toen al in de gamefiles. Maar hij wacht dus bewust tot het op beta staat, om onder beta taal te tonen.

zodra het ook op de live servers staat, zal je het daar ook kunnen zien.

PS: als je vanuit elvenstats vertrekt moet je misschien wel deze flow gebruiken: link naar architect -> save city -> laad beta taal -> laad city.
 
je doet niks verkeerd, het is trouwens elvenarchitect waar je hebt over hebt denk ik, want elvenstats heeft geen planning.

je moet je taal switchen beta. enkel op beta is het volgende hoofdstuk beschikbaar momenteel, dus enkel daar kan je al zien.
De eigenaar van elvenarchitect doet dit bewust zo, omdat hij niet door inno op de vingers getikt wil worden dat hij zaken al te vroeg weergeeft, en daardoor eventueel zijn site zou moeten opdoeken. Eigenlijk kon hij deze informatie al maanden geleden op zijn site zetten, want ze zaten toen al in de gamefiles. Maar hij wacht dus bewust tot het op beta staat, om onder beta taal te tonen.

zodra het ook op de live servers staat, zal je het daar ook kunnen zien.

PS: als je vanuit elvenstats vertrekt moet je misschien wel deze flow gebruiken: link naar architect -> save city -> laad beta taal -> laad city.
Dank voor je heldere uitleg wondernar! Het is juist die "laad city" die (nog) niet beschikbaar is. Maar ik zal geduldig wachten tot het op de live servers is, en het dan nog eens proberen :) Met dit spel is het hebben van geduld wel een vereiste :)
Overigens lukt met me ook bijna nooit mijn beta stad te laden, misschien is dat toeval geweest.
 
Dank voor je heldere uitleg wondernar! Het is juist die "laad city" die (nog) niet beschikbaar is. Maar ik zal geduldig wachten tot het op de live servers is, en het dan nog eens proberen :) Met dit spel is het hebben van geduld wel een vereiste :)
Overigens lukt met me ook bijna nooit mijn beta stad te laden, misschien is dat toeval geweest.
zie de PS, hoe je het wel zou moeten kunnen laten werken.
Je moet dus eerst saven voor je kan laden.

Maar zelfs al lukt het wel al, dan nog vond ik er niet meteen veel aan hebben zonder dat je weet hoeveel 'prosperity' je hebt.
Ik heb gehoord dat je 22 provincies moet vrijhouden voor de quests, die vragen 9 van elks max lvl + portaal max level.
Wel handig om al een beetje te plannen waar je je huizen gaat zetten, die worden 5x5
 
Ik had vergeten te saven, tja dan lukt laden ook niet nee ;-) Nogmaals dank!!!

Maar zelfs al lukt het wel al, dan nog vond ik er niet meteen veel aan hebben zonder dat je weet hoeveel 'prosperity' je hebt.
Ik heb gehoord dat je 22 provincies moet vrijhouden voor de quests, die vragen 9 van elks max lvl + portaal max level.
Wel handig om al een beetje te plannen waar je je huizen gaat zetten, die worden 5x5

En juist daarom wilde ik al een beetje plannen, hoe ik de puzzel zou kunnen gaan oplossen. Ik las idd 9 werkplaatsen van beide, en dan ook de toren nog die genoeg ruimte inneemt, ingrediënten voor een flinke puzzel en uitdaging !
 
Ik krijg beta er wel op met ook de hoogste levels.

Ach wat ruimte betreft. Je gooit gewoon bijna al je fabrieken eruit en een zooi wapenkamers met wat evogebouwen en dan houd je ruimte genoeg over om met blauwdrukken gelijk je huizen en wp te uppen. Je hebt bijna geen goederen nodig voor dat hoofdstuk, misschien alleen voor uppen van wat gebouwen maar als je genoeg voorraad hebt mag dat geen probleem zijn.

En als je kijkt op de site van I.Davis weet je gelijk hoeveel mana zaden orks munten en hamertjes je nodig hebt voor alle onderzoeken.
Zodra mogelijk zo snel mogelijk je magische huizen en wp uppen en dat kan direct al bij openen hoofdstuk en kazerne en stadhuis na het onderzoek. En je kan gelijk beginnen met bouwen portaal en die andere zooi. Gewoon zorgen dat je 2000 kp in je balk hebt staan en binnen 2 dagen heb je dat spul al staan.

Hoofdstuk moet in 2 maanden te doen zijn en als het aan mij ligt binnen 4 week. Zo lang je maar van alles genoeg in voorraad hebt.
 
Bovenaan