• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hobbykamer advertentieblokker

Ik gebruik 'edge' om Elvenar te spelen en om de hobbykamer-functie te activeren moet ik mijn advertentieblokker afzetten. Ik heb al in 'instellingen' bij 'Cookies en machtigingen' de site van Elvenar toegevoegd bij 'Pop ups' en bij 'storende advertenties' maar zonder succes. Waar moet ik die advertentieblokker afzetten dan?
 
Een Broederschapsgenoot kwam met de oplossing: 'Bing' verstoort hier de pret. Om te beginnen kan je best in 'Chrome' spelen en niet in 'Edge' wanneer je (net als ik) met 'Edge' je dagdagelijkse mails en andere opzoekingen doet. Ga dan bij 'Chrome' in 'instellingen' en dan naar 'instellingen resetten'. Dan kan je wél advertenties kijken blijkbaar. Waarom dan die twee verschillende browsers? Omdat als je 'instellingen resetten' doet, je ook je cookies en logins wist. Dus dat wordt dan niet meer automatisch voor je gedaan. Daarom speel je 'Elvenar' best met een andere browser dan de rest van je online-activiteiten.
 
Bovenaan