• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BS Winyandor gezocht

DeletedUser4217

Guest
Ik heb me inmiddels aangesloten bij een broederschap.

Ook ik ben op Winyandor een stadje begonnen, ditmaal als mens.

Ik wil me graag aansluiten bij een broederschap, maar.... ik heb werkelijk waar nog geen flauw idee hoe en hoe fanatiek ik het spel op deze wereld ga spelen. Misschien vind ik het helemaal geweldig om alles dubbel te doen, misschien ook helemaal niet. De tijd zal het leren.
Wat ik wel zeker weet is dat ik iedere dag burenhulp geef en niet aan crosstier handel doe (niet zelf plaats en zeker ook niet afneem).
Of het al van belang is weet ik niet, maar m'n bonussen zijn hout, zijde en edelsteen.

Laat maar iets horen als je denkt dat ik in het team / je BS pas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Missmo, je bent altijd welkom in ons team Let Life Live 2.

We zijn een gemoedelijk groep waar op eerste plaats respect en spelplezier staat.
Kijk even op onze welkom tekst of bij de oproep die ik gedaan heb bij broederschap zoekt spelers.

Kan je je hierin vinden wees welkom en we zullen je hartelijk begroeten.
Je kan zo aansluiten.:)
 
Goedemorgen Missmo.

Mocht je nog een BS zoeken dan is Stars Rising again misschien het geschikte BS voor je. We zijn en gezellig en sociaal team. Actief maar niet fanatiek en het is de bedoeling dat er alleen in de eigen tier wordt gehandeld in ons BS. Je bent altijd welkom als de profiel tekst van ons BS je bevalt.

Groeten Discoverer
 

DeletedUser3232

Guest
Als je nog op zoek bent naar een broederschap dan is de Newborns misschien iets voor je.
 

DeletedUser4217

Guest
Geen moment aan gedacht om mijn bericht te verwijderen en dat kan ook helemaal niet. Maar ik ben inderdaad al "onder de pannen".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan