• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Boron

    Hobbykamer advertentieblokker

    Ik gebruik 'edge' om Elvenar te spelen en om de hobbykamer-functie te activeren moet ik mijn advertentieblokker afzetten. Ik heb al in 'instellingen' bij 'Cookies en machtigingen' de site van Elvenar toegevoegd bij 'Pop ups' en bij 'storende advertenties' maar zonder succes. Waar moet ik die...
  2. Boron

    Goeiemiddag

    Ik ben Bart, 49 en uit Antwerpen. Ik was eerder al een paar keer met dit spel begonnen maar nooit echt ver geraakt (volgehouden). Nu heb ik een héél fijn broederschap (vrolijke vlinderboom) gevonden waar iedereen zowat op hetzelfde beginnersniveau zit en je je niet een garnaal voelt tussen al...
  3. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    Ik vind de chat voor Broederschappen wel fijn om elkaar goeiemorgen te wensen en snel een vraag te stellen, maar voor taktiekbesprekingen of boodschappen te herlezen, lijkt het me handiger om hier op het forum een thuishaven te hebben. Kan er een onderdeel worden bijgemaakt waar de...
  4. Boron

    Beschikbare ruimte

    Dat niet hout, staal, toverstof of kristal de belangrijkste grondstof is, maar wel beschikbare ruimte, dat leert elke Elvenarspeler al heel snel! Net daarom zit ik allang met een ergernis die ik hier even kwijt wil: Ik bots er steeds vaker op ... wanneer je gebouw bij een upgrade meer ruimte...
Bovenaan