• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Boron

  1. Boron

    Hobbykamer advertentieblokker

    Een Broederschapsgenoot kwam met de oplossing: 'Bing' verstoort hier de pret. Om te beginnen kan je best in 'Chrome' spelen en niet in 'Edge' wanneer je (net als ik) met 'Edge' je dagdagelijkse mails en andere opzoekingen doet. Ga dan bij 'Chrome' in 'instellingen' en dan naar 'instellingen...
  2. Boron

    Hobbykamer advertentieblokker

    Ik gebruik 'edge' om Elvenar te spelen en om de hobbykamer-functie te activeren moet ik mijn advertentieblokker afzetten. Ik heb al in 'instellingen' bij 'Cookies en machtigingen' de site van Elvenar toegevoegd bij 'Pop ups' en bij 'storende advertenties' maar zonder succes. Waar moet ik die...
  3. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    Ahja ... en iemands idee torpederen als 'slecht idee' is natuurlijk geen énkel probleem ... kijk vooral niet in eigen digitale boezem. Voelt hier soms aan als een sekte of een parodie op 'the island' of zoiets. Elke keer iemand reageert of post word je meteen besprongen door dezelfde 3-4 namen...
  4. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    Mag ik zelf nog bepalen wat ik doe aub?? Wat is dat voor flauwe kul hier...
  5. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    No sweat ... ik heb DonFrank al een privébericht gestuurd ;-) En met wat je nu zegt, onderstreep je wel het 'kapitalistische' aspect van dit spel dat Inno misschien liever niet zo in de verf zet ;-) Ik vind dat geen reclame als ik eerlijk moet zijn. Ik bespreek het verder wel met DonFrank, thx.
  6. Boron

    Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

    Daar wil ik nog wel eens een serieuse discussie over opentrekken als je wil, rodeon ;-) maar best dan wel in een aparte topic
  7. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    OK ik heb het zelf al gevonden, zie bijlage. Dus jij bent dan één van die vrijwilligers, Albert. Dat moet haast wel als jij 'denkt' wat Inno wel of niet zou kunnen ;-) DonFrank uiteraard aan zijn posts te zien en Yulia ongetwijfeld ook als ik naar haar input kijk. OK, alle respect hoor...
  8. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    Uiteraard zou elk broederschap moeten instaan voor het modereren van de eigen thread, dus ik snap je argument niet. Alles onder één dak is toch véél handiger? En je doet aan 'community-vorming' dus feitelijk ook promotie, toch? Je brengt de spelers hier samen, dan wint toch iedereen?
  9. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    Wie beheert dit forum precies? En ik bedoel letterlijk: - wie kijkt de berichten na - monitort wat er gepost wordt - kijkt dat er geen malware of erger gepost wordt - ... Maw wie is hier op dit forum 'de grote mufti', 'the big kahuna', 'the architect' :-) wie heeft de power en de codes om te...
  10. Boron

    Goeiemiddag

    Ik ben Bart, 49 en uit Antwerpen. Ik was eerder al een paar keer met dit spel begonnen maar nooit echt ver geraakt (volgehouden). Nu heb ik een héél fijn broederschap (vrolijke vlinderboom) gevonden waar iedereen zowat op hetzelfde beginnersniveau zit en je je niet een garnaal voelt tussen al...
  11. Boron

    Communicatie Broederschappen op het forum

    Ik vind de chat voor Broederschappen wel fijn om elkaar goeiemorgen te wensen en snel een vraag te stellen, maar voor taktiekbesprekingen of boodschappen te herlezen, lijkt het me handiger om hier op het forum een thuishaven te hebben. Kan er een onderdeel worden bijgemaakt waar de...
  12. Boron

    Feedback evenement - De tuin van de Feeënkoningin

    De toren daar was ik aan begonnen maar ik vond de winst niet opwegen tegen de kosten. Verder spelen is uiteraard altijd een optie. Benieuwd hoe lang het duurt en hoeveel ik moet investeren om daar te geraken ;-) Het begint met trouwens op te vallen dat ik hier altijd antwoord krijg van...
  13. Boron

    Feedback evenement - De tuin van de Feeënkoningin

    Wat ik ook bij dit evenement en alle voorgaande altijd ongelooflijk bewonder is inderdaad creativiteit en de 'art' van het gegeven. Je moet het toch maar doen als die mooie animaties en popjes en figuurtjes ... echt mijn diepste respect daarvoor. Om het nog beter te maken ... een paar...
  14. Boron

    Beschikbare ruimte

    Ah dat van die gasten wist ik niet. Tja ik ben dan ook een 'trage' speler, die nooit één cent uitgeeft aan dergelijke spelletjes en dan duurt het vele jaren voordat je aan 5 komt. Soit. Rodeon, ik zal idd meer streven naar een vierkant. Goed idee!
  15. Boron

    Beschikbare ruimte

    Bedankt voor de tip Yulia, die pagina ga ik eens bekijken. Lijkt me iets om van te leren! En Albert, tja ... dat is het probleem hé. Ik heb meestal geen ruimte om hem op een andere plek te upgraden. Misschien moet ik één perceeltje dan gewoon leeg laten speciaal daarvoor, om te verplaatsen...
Bovenaan